حسام نیوز

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : المیرا | بازدید : 196

تاریخچه HTML از بدو تولد تا پادشاهی
Hyper Text Markup Language (HTML) یک زبان مبتنی بر متن است که برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود. این زبان برای تعریف ساختار و طرح بندی یک صفحه و توصیف نحوه نمایش محتوای یک صفحه استفاده می شود. HTML این کار را با استفاده از برچسب ها انجام می دهد ، که هر یک از آنها معنای خاصی دارند. این برچسب ها به مرورگر وب می گویند که چگونه متن ، عکس و سایر اشکال چندرسانه ای را در یک صفحه نمایش دهد. در واقع ، بوک مارک ها صفحات وب منتشر شده در اینترنت را به مرورگرها وارد می کنند بنابراین HTML یک زبان نشانه گذاری است که برای ایجاد صفحات وب جذاب استفاده می شود که با استفاده از برچسب ها طراحی می شوند.
تاریخچه HTML:
زبان HTML برای تبادل اطلاعات رمزگذاری شده در اینترنت استفاده می شود. در سال 1989 ، تیم برنرز لی با انتشار HTML ، شبکه جهانی وب را اختراع کرد. جالب است بدانید که شبکه جهانی وب زندگی خود را در CERN ، آزمایشگاه فیزیک ذرات در ژنو آغاز کرد. تحقیقات فیزیک ذرات غالباً شامل همکاری بین موسسات در سراسر جهان است. CERN مکانی برای دیدار فیزیکدانان از سراسر جهان برای تبادل ایده ، افکار و عقاید است. این ایده زمانی مطرح شد که همه فیزیکدانان در آزمایشگاه برای تبادل اطلاعات جمع شدند. شخصی به نام برنرز لی تصمیم گرفت که راه حلی بیاورد تا بتوانند ایده ها را با همه فیزیکدانان به اشتراک بگذارند. در سراسر جهان بدون نیاز به حضور فیزیکی آنها در آزمایشگاه استفاده کنید. ایده این انسان در دنیای اینترنت و ظهور HTML ، پروتکل های امنیتی مانند HTTP و ایجاد URL ها انقلابی ایجاد کرد.
با گذشت زمان ، نحوه تعریف و کدگذاری HTML تا به امروز دستخوش تغییرات و تحولات زیادی شده است. از اولین روزهای وب ، نسخه های زیادی از HTML ظاهر شده است. در ادامه نسخه های HTML منتشر شده رسمی را ارائه خواهیم داد.
 
اگر می خواهید یک طراح وب حرفه ای شوید و به راحتی html را ببلعید ، ما یک دوره آموزشی html css را به شما ارائه می دهیم تا همه آنچه را که باید در مورد html و css بدانید و حرفه ای شوید ، بدانید ، ما برای شما آماده کرده ایم. لبخند
 
https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1173/Home/7______________

برچسب‌ها : آموزش html,html,آموزش اچ تی ام ال,

دوشنبه 15 دی 1399 - 8:07
قدرت گرفته از نیلوبلاگ